Wat is mijn bedrijf Google?

google digitale werkplaats antwoorden

Google Mijn Bedrijf is de gratis tool van Google. U kunt een bedrijf registreren en solliciteren op Google. Dit is vooral interessant als je beperkt bent door locatie. Je hebt bijvoorbeeld een fysieke winkel, een restaurant of een garage. Mensen moeten naar u toe komen om uw producten of diensten te gebruiken.

In dit geval doen mensen dat liever op de plek die het dichtst bij huis is. Wat is de eerste kans, vooral als ze goed worden geholpen? Dit is waarom je het misschien weet. Zorg ervoor dat je ze met beide handen vasthoudt! Het is veel goedkoper en gemakkelijker om iemand te overtuigen u later te vinden dan om een ​​nieuwe klant aan te trekken.

Waarom zou ik Google gebruiken om naar mijn bedrijf te zoeken?

Door u aan te melden voor een “Google Mijn Bedrijf” -account, geeft u uw lokale locatie aan Google aan. We hebben het over een lokale locatie omdat deze service voornamelijk lokaal werkt. Dit geeft u veel voordelen! Bezoekers in uw omgeving kunnen uw bedrijf gemakkelijk vinden. Mensen die snel een oplader zoeken, kunnen in één oogopslag uw plaatselijke ijzerhandel vinden. Google My Company-account biedt een enorme toegevoegde waarde voor lokale ondernemers.

Vrije klantenstroom.

Klantprocessen optimaliseren? We zijn u graag van dienst! Met wat kleine aanpassingen en goede instellingen kun je nieuwe klanten naar je toe laten komen. De mogelijkheden zijn bijna onbeperkt.

Google heeft mijn bedrijf aangevraagd

Nu we de eerste stap hebben voltooid, kunnen we beginnen met het optimaliseren van het Google Mijn Bedrijf-account. Vergeet niet om altijd uw adres te verifiëren. Google stuurt de kaart naar het adres van uw bedrijfsinformatie. Hier vindt u codes die kunnen worden gebruikt voor de registratielijst. Vanaf dit moment is uw lijst zichtbaar voor andere bezoekers.

Wilt u weten hoe wij omgaan met uw contentmarketingstrategie?

Onder de informatie kunt u wijzigingen in de instellingen doen. Openingstijden, telefoonnummer etc. Maar u kunt informatie ook uitbreiden. Zorg ervoor dat het informatie volledig is ingevuld. Hoe meer info een bezoeker kan vinden, hoe beter, en niemand beantwoordt dezelfde 10 open uren e-mail. Als alles duidelijk is, kunnen uw bezoekers hun weg naar buiten vinden. tijd besparen!

Adviezen en opmerkingen

U kunt hier over twee maanden terugkomen en kijken hoe uw ‘Google Mijn Bedrijf’ presteert. De specifieke statistische informatie geeft u veel inleidende kennis. Super belangrijk onderdeel! Het tabblad ‘Opmerkingen’ bevat alle opmerkingen die mensen hebben gemaakt over uw ervaring met u. Een zeer belangrijke informatiebron waar u goed op moet letten! Als iemand commentaar geeft, probeer dan commentaar te geven. Goed en slecht. Zo voelen uw klanten zich waardevol en kunt u beginnen met het verbeteren van de service of het product. Of accepteer deze complimenten met een glimlach!

Veel mensen worden beïnvloed door online beoordelingen. Dit is een belangrijk onderdeel van het toekomstige besluitvormingsproces van klanten. Daarom moeten klanten altijd een oprechte evaluatie uitvoeren. Oh, heb ik al gezegd altijd te reageren op opmerkingen? doe het!

Berichtinhoud

Wilt u dat klanten u een bericht kunnen sturen zodra ze beginnen met zoeken? Oké, waar moet het bericht zijn. Installeer mobiele applicaties en schakel meldingen in. Op deze manier kunt u rechtstreeks met klanten chatten en bereid zijn om alle problemen op te lossen.

Foto’s

Met foto’s kunt u uw toekomstige klanten de binnenkant laten begrijpen. De sfeer opsnuiven voordat u ergens gaat eten? Iedereen doet dit. Maar dit is natuurlijk ook een uitgelezen kans om promotionele producten professioneel te verwerken tussen mooie binnenfoto’s. Zorg ervoor dat je een profielfoto en omslagfotoverzameling hebt. Dat kan gewoon uw logo, interieurdecoratie of werkplaats zijn. Het geeft echter een betere indruk en presteert beter tussen zoekresultaten en u kunt foto’s op meerdere manieren toevoegen. Naast interieurdecoratie kan ook exterieurdecoratie worden getoond zodat klanten beter hun weg kunnen vinden. Stel uw team voor, zodat klanten weten met wie ze moeten werken of met wie ze producten kunnen kopen.

Producten

Dit deel legt mezelf opnieuw uit. Inclusief enkele producten die u verkoopt. Op deze manier kunt u klanten rechtstreeks laten kiezen om de producten die u levert te bekijken. Zorg ervoor dat u de bijgevoegde foto’s verstrekt. Dit is aantrekkelijker en verhoogt de conversieratio! Wist u dat iemand uw product kan tonen tijdens het zoeken? Door Shopping-advertenties te gebruiken, kunt u producten rechtstreeks in uw browser weergeven in plaats van andere zoekresultaten. Dit is een interessante manier om producten en bedrijven te promoten.

Gebruikersnummer

U kunt hier niet echt optimalisatie toevoegen. Als u echter met anderen wilt samenwerken, kunt u gebruikers toegang verlenen om u te helpen bij het vermelden van uw informatie in ‘Google Mijn Bedrijf’.

Uw ‘Google Mijn Bedrijf’ is gemaakt!

Daarom heeft u de lijst “Google Mijn Bedrijf” volledig geoptimaliseerd. Nu bent u aantrekkelijker in zoekresultaten en kunt u direct na het zoeken informatie verstrekken aan klanten. Vergeleken met uw concurrenten heeft het een groot voordeel. Vergeet niet regelmatig terug te komen en te updaten.



Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html