Voor bedrijven is het heel belangrijk om goed bereikbaar te zijn voor de stakeholders. Een goede bereikbaarheid straalt professionaliteit uit. Deze professionaliteit zorgt ervoor dat je een positieve indruk achterlaat bij de klanten en partners van de onderneming. Dit leidt ertoe dat mensen positief zullen spreken over de onderneming en het zowel online als offline zullen aanraden aan andere mensen. En de onderneming meer klanten kan aantrekken. Helaas is het voor ondernemingen niet altijd mogelijk om te alle tijden bereikbaar te zijn voor klanten en partners. Een inbound callcenter kan hierbij oplossing bieden. Een inbound callcenter biedt een antwoordservice aan waardoor het voor de onderneming telefoontjes aan kan nemen. Een dergelijke inbound callcenter kan makkelijk worden ingeschakeld. Vaak kost het ongeveer 30 minuten voordat de telefoontjes al kunnen worden doorgeschakeld. Voor bedrijven kan dit de oplossing zijn voor gemiste oproepen. Naast de gemiste oproepen zijn er ook binnen een bedrijf veel mensen die niet weten hoe ze professioneel de telefoon moeten beantwoorden. Door dit uit te besteden ben je ervan verzekerd dat de telefoon op een professionele manier wordt opgenomen. Daarnaast kun je met de telefoniste verschillende details door bespreken. Zo kun je aangeven hoe jij het liefst wilt dat de telefoon wordt beantwoord. Daarnaast kun je een bepaald script doorsturen. Daarnaast krijg je na elk gevoerd gesprek een verslag toegestuurd. Zo heb je precies inzicht in wie er heeft gebeld en wat er allemaal is besproken. Zo kun je bepaalde mensen makkelijk op een later tijdstip weer terugbellen. Daarnaast zit je bij een telefoonservice vaak nergens aan vast. Wanneer je een periode heel weinig telefoontjes verwacht dan kun je de telefoondienst ook makkelijk weer uitschakelen. Een inbound callcenter kan uitkomst bieden voor vel bedrijven. Zorg dat de activiteiten binnen uw bedrijf zo goed mogelijk kunnen worden uitgevoerd. En zeg vaarwel tegen gemiste oproepen. |
https://www.bizziphone.com/ |